Türk-Arap Yapı-İnşaat Malzemeleri ve Teknolojileri Fuarı’nda 3N Aydınlatma’nın Standı Ziyaretçi Akınına Uğradı
1.1.2023
2004 yılında İstanbul’da kurulan ve kısa sürede katma değerli ürünlere yönelerek yurtiçi ve yurtdışı pazarlarda hızlı bir şekilde büyüyen 3N Aydınlatma üretimini gerçekleştirdiği iç mekan, dış mekan ve endüstriyel aydınlatma ürünlerini 23-24 Kasım 2022 tarihleri arasında İstanbul Pullman İstanbul Hotel and Convention Center’da düzenlenen Uluslararası Türk-Arap Yapı-İnşaat Malzemeleri ve Teknolojileri Fuarı’nda sergiledi.
2 gün süren ve Türk-Arap Ülkeleri İşbirliği Derneği (TÜRAP) tarafından bu yıl 8'incisi düzenlenen Türk-Arap Yapı-İnşaat Malzemeleri ve Teknolojileri Fuarı’nda başta arap ülkeleri olmak üzere dünyanın çok sayıda ülkesinden gelen ziyaretçileri standında ağırlayan 3N Aydınlatma’nın standında sergilenen kaliteli aydınlatma ürünleri ziyaretçilerin yoğun ilgisi ile karşılaştı. Standı ziyaret edenlerle yakından ilgilenen 3N Aydınlatma yetkilileri ürünlerle ilgili ziyaretçilerin merak ettikleri soruları cevaplayıp ziyaretçilerle işbirliği yapma konusunda karşılıklı görüşmelerde bulundular.
Fuarda sohbet ettiğimiz 3N Aydınlatma yetkileri Fuarların ihracata büyük katkısı olduğunu belirterek 2023 yılında ihracata yönelik faaliyetlerinin artarak devam edeceğini söylediler. Özellikle Avrupa ülkeleri başta olmak üzere; Ortadoğu ve Amerika’da ticari ilişkiler kurduklarının altını çizdiler.
İhracatta hedef bölgelerinin Avrupa olduğunu söyleyen firma yetkilileri, Almanya'da tasarım ve Ar-Ge ofisi açma süreçlerini tamamlamış olduklarını dile getirdiler. Avrupa standartlarında üretim yapan firma, hızlı termin konusunu da Almanya'da yakın zamanda açacakları depo ile çözmeyi planlıyor. Firma yetkilileri depo açıldığında Avrupa genelinde hızlı sevkiyat ile müşteri memnuniyetini üst seviyelere taşıyacaklarını, bunun marka bilinirliğinin de hızlı bir şekilde yayılmasına katkı sağlayacağını söylediler. Ayrıca 3N LIGHTING olarak Avrupa'da marka tescilini de aldıklarını söyleyen yetkililer, firma için Avrupa genelinde markalaşmanın temel hedefleri olduğunun altını çizdiler.