Vega Makina Satış Sonrası Hizmetlerde de Sektörüne Öncülük Ediyor
4.2.2024
Tüm sektörlerde yer alan sanayi kuruluşlarına kaynak teknolojileri konusunda hizmet veren Vega Makina, Türkiye geneline yayılmış 25 servis noktasıyla satış sonrası hizmetlerini en hızlı şekilde sunuyor. Olası bir arıza durumunda 24 saat içinde müdahale eden Vega Makina ekipleri, sorunu en geç 10 gün içinde çözüme kavuşturuyor.
Ürün gamında yer alan kaynak ve kesme makineleri, lazer kaynak makineleri, kaynak jeneratörleri, kaynak telleri, sert lehim telleri ve kaynak sarf malzemelerine yönelik satış, servis ve eğitimleri konularında hizmet sunan Vega Makina, satış sonrası hizmetler konusunda da sektörüne öncülük ediyor. En çok tercih edilen markaların Türkiye distribütörlüğünü yapmanın yanı sıra satış sonrasındaki müşteri memnuniyetini sağlama konusunda da bir sorumluluğa sahip olduklarını söyleyen Vega Makina Genel Müdürü Serdar Selim Zengin, “Türkiye’nin tüm bölgelerinde ve bu bölgelerdeki tüm büyük şehirlerde yaygın servis ağına sahibiz. Makine satışını şirket kültürü olarak içselleştiren bir marka olarak satış sonrası servis, kurulum ve eğitimler konusunda koşulsuz müşteri memnuniyetini ön planda tutan güçlü bir yapıya sahibiz. İstanbul merkezli teknik servisimiz başta olmak üzere Türkiye genelinde 25 servis noktamız yer alırken paydaşlarımız ile sürekli iletişime açık, kolay ulaşılabilir ve hızlı aksiyon alarak çözüm odaklı hizmet veriyoruz” dedi.
Vega Makina’nın servis ağı 2025 yılında tüm Türkiye’de
Vega Makina’nın satışını yaptığı tüm markalar için 2 ila 3 yıl olmak üzere garanti sürelerinin mevcut olduğunu ifade eden Zengin, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Tüm markalarımıza ait makineler için 10 yıl boyunca yedek parça tedariki konusunda garantimiz bulunuyor. Gerek garanti süreci boyunca gerekse sonrasında, teknik servis ve bakım ihtiyacı gereken ürünlerimize en çok 24 saat içerisinde müdahale edebilecek bir yapılanmaya sahibiz. Çözümü uzun sürecek arıza durumlarında ise müşterilerimizin işlerinin aksamaması adına ikame ürün hizmeti sunuyoruz. Paydaşlarımıza daha hızlı servis hizmeti sunabilmek ve çözüm üretebilmek adına da ülke geneline yayılmış servis ağımızı ‘Her İlde 1 Servis’ sloganı ile daha da genişletip bu yapılanmayı 2025 yılına kadar tamamlamayı hedefliyoruz.”