Çoruh EDAŞ Yönetimi, Afet Kriz Planları ve Yatırım Planlarını Yerinde Değerlendirdi
11.4.2022
Artvin, Giresun, Gümüşhane, Rize ve Trabzon'da, 61,5 milyon kilometre dağıtım hattı üzerinde yaklaşık 1,5 milyon aboneye, 13 bin adete yakın trafoyla kaliteli ve kesintisiz enerji arzı sunma hedefiyle faaliyetlerini sürdüren Çoruh Elektrik Dağıtım A.Ş. (Çoruh EDAŞ), 2022 yılı içerisinde müşteri memnuniyeti için 562 milyon lira yatırım gerçekleştireceğini açıkladı.
Doğu Karadeniz Bölgesi’nde yaklaşık 30 bin kilometrekarelik alanda başarılı operasyonel süreçleri ve doğal afetlerdeki hızlı aksiyonlarıyla çalışmalarını 7/24 özveriyle sürdüren Çoruh EDAŞ, Trabzon’da 100 kişinin katılımıyla gerçekleştirilen yönetim toplantısında, afet kriz yönetimi ve müşteri memnuniyetine yönelik planlarını gözden geçirdi.
Şirket yönetimi tam kadro olarak Trabzon’da sahada çalışan ekipleri görevleri başında ziyaret ederek incelemelerde bulundu. Çoruh EDAŞ üst düzey yetkililerinin katılımıyla gerçekleşen toplantıda, acil durumlara yönelik afet yönetimi planları değerlendirildi. Bu kapsamda, Doğu Karadeniz Bölgesi’nin iklimi gereği mevcut tedbirlerin artırılmasına ve kriz iletişiminin daha da güçlendirilmesinin önemine vurgu yapıldı. Sürdürülebilir hizmeti odağına alan Şirket, müşteri memnuniyetini daha da artırmak için 2022 yılı içerisinde kesintisiz enerji hedefiyle gerçekleştireceği 562 milyon liralık yatırım planını ele aldı.
“Afetlere karşı çok daha hazırlıklı olmalıyız”
Çoruh EDAŞ yönetim kurulu toplantısında konuşan şirketin bağlı bulunduğu Kazancı Holding’in Yönetim Kurulu Üyesi Barış Erdeniz, “Çoruh EDAŞ, yaklaşık 30 bin kilometrekarelik dağıtım bölgesinde 5 il, 61 ilçe ve bin 536 köyde 1,5 milyona yakın aboneye hizmet sunuyor. Bölgemiz, yaz aylarında yoğun yağışa bağlı sel felaketi, kış aylarında ise yoğun kar yağışıyla meydana gelen don ve çığ gibi doğal afetlerin tehdidi altında. Ekiplerimizi, zorlu hava koşullarında azimli gayreti ve özverili çalışmalarından dolayı içtenlikle tebrik ediyorum. Doğu Karadeniz Bölgesi’nde etkisini gösteren yoğun kar yağışı, sel gibi olumsuz ve zorlu hava şartlarında aldığımız hızlı aksiyonlar ile birçok krizi hep birlikte başarıyla yönettik. Vatandaşlarımızın mağdur olmamaları için her türlü afet durumunda halkımızı en hızlı şekilde kesintisiz hizmete kavuşturabilmek en büyük önceliğimiz. Bu yüzden bölgedeki tüm kriz planlarımızı yeniden masaya yatırdık.” açıklamasında bulundu.
“Hedef: Vatandaşlara kalitesi hizmeti sunmak”
Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkartmaya yönelik ve afetlere karşı dayanıklılığı hedef alan tüm yatırımların takipçisi olacağının altını çizen Erdeniz, 7/24 özveriyle çalışan tüm Çoruh EDAŞ ekiplerine bir kez daha teşekkürlerini iletti. Ayrıca Çoruh EDAŞ temsilcileri, yönetim toplantısının ardından muhtarlarla görüşmeler gerçekleştirerek vatandaşlara daha kaliteli hizmet sunabilmek için karşılıklı fikir alışverişinde bulundu.